Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka

Zwroty i reklamacje

 

Obsługa zwrotów i reklamacji


W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

 

1.Informacja (!)


Jeśli chcesz mieć pewność, że Twój zwrot zostanie obsłużony sprawnie i bezproblemowo - napisz nam o tym w wiadomości prywatnej na instagramie lub mailowo: sklep@maniacstories.pl. W czasie całej naszej działalności spotkałyśmy się z komplikacjami dotyczącymi zwrotów, którym wcześniejsza informacja o chęci zwrotu mogłaby zapobiec.

 

2.Formularz zwrotu/reklamacji.


Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

Formularz do pobrania (kliknij)

 


2.Odesłanie produktu.


Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

 


3. Wysyłka.


Zwracany/reklamowany produkt należy wysłać na adres:

Barbara Nenko

ul. Herkulesa 46/1

67-200 Głogów

 

Istnieje możliwość wysłania zwrotu do paczkomatu: GLO06N.

!!!UWAGA!!!

PAMIĘTAJ - JEŚLI CHCESZ BY CAŁY PROCES ZWROTU ZAKOŃCZYŁ SIĘ JAK NAJSZYBCIEJ - POINFORMUJ NAS :)

(możliwe, że paczka nie przeleży dwóch tygodni na poczcie lub nie wróci do nadawcy ponieważ listonosz zapomniał zostawić awizo). 

 

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami.

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

W razie pytań lub wątpliwości, możesz też skontaktować się z nami mailowo: sklep@maniactories.pl

 

Pozdrawiamy i zapraszamy do nas! :)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl